scanria-oy_tyopaikat

Asiakaspalvelu


Työtehtäviisi kuuluu asiakkaiden palveleminen puhelimitse sekä sähköpostitse. Vastaat reklamaatioista.

Työtehtävässä menestyminen edellyttää sinulta reipasta työotetta, oma-aloitteisuutta, kokemusta asiakaspalvelutehtävistä, tuntemusta laskutusohjelmista (novan käytön kokemus katsotaan eduksi), kykyä tehdä itsenäisiä päätöksiä, kestät kiireisen työympäristön luomat paineet, olet nopea oppimaan uutta ja hallitset tietokoneen käytön perustaidot.

Ruotsinkielen taito katsotaan hakijalle eduksi.

Tunnistitko edellä mainituista asioista itsesi? Saatat olla etsimämme henkilö.

Avoinna oleva paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Valitettavasti emme ehdi vastata puhelintiedusteluihin.

TIEDUSTELUT:

Sähköpostilla: sari.iivanainen@scanria.fi.